dinsdag 12 juni 2012

Floral blazer || OUTFIT

Image and video hosting by TinyPic
Vandaag had ik mijn laatste lesdag van het jaar! Alleen nog een weekje proefwerk week en dan heb ik eindelijk zomer vakantie. Ik sta voor alle vakken goed dus het moet wel lukken in de proefwerk week. Morgen heb ik Engels en geschiedenis. Dat is wel makkelijk om mee te beginnen. Over ga ik denk ik wel, al wil ik dat natuurlijk nog niet hardop zeggen. Het blijft nog eventjes bij schrijven haha..


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Don't forget to enter my GIVE-AWAYS! links in the side-bar -->

30 opmerkingen:

  1. Die blazer is echt prachtig! (:

    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah awesome! Die tas is echt leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je blazer is echt super mooi! En die broek vind ik ook wel enorm stoer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeeee die blazer zo naisee!! je hebt echt een leuke kleding styl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit staat je zo leuk! :) Succes met je proefwerken, je gaat vast over. Heb je je haar geknipt? Het staat heel leuk zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lovely look, your blazer is amazing!

    Greets,
    Evamaria

    http://despite-the-style.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je bloemenprint met slangenprint hebt gecombineerd!
    Succes nog even met school!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfit weer! En zit je haar anders of lijkt dat maar zo?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. amazing post!!really great style
    IF U WANT TO VISIT MY BLOG STREET CHIC http://chicstreetchoc.blogspot.com/
    U CAN ALSO FIND ME ON FACEBOOK http://www.facebook.com/pages/Street-Chic/126609910754628

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke broek en de print op de blazer is super! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. your blazer is so amazing!!!!
    what a nice blog! like to follow each other to be in contact!?
    I already follow you on Bloglovin and GFC!!!
    kisses!
    self-dressed.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. I love such a floral and particular blazer...fit you wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie look & veel succes met Engels & Geschiedenis.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke outfit! Je haar zit echt heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. aw, the lace top is really cute :)
    bisous xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk, perfect gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Bedankt voor je bericht! Ik hoop dat ze snel iets van zich gaan laten horen & dat je erbij bent, dat zou zo leuk zijn! Ik denk niet dat ik ga meedoen, m'n blog is er nog niet bekend genoeg voor enzo. De jouwe daarentegen ;)

    Leuke outfit alweer, staat je goed!

    Xo, Imke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, great outfit! Love the floral blazer, it's great! :*
    I'm following you now. :D If you want, you can find me on: http://the-wandering-heart.blogspot.com
    Have a nice day! Kisses from Serbia! :*

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Loving all the prints together, you look great!

    xo, Yi-chia
    Always Maylee

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke blazer, staat je goed!
    (vraagje: ben je naar de kapper geweest? misschien klopt 't niet hoor, haha) liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. gaaf gaaf gaaf! Ik zie dat je bijna 500 volgers hebt, wat goed zeg!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...