zaterdag 6 oktober 2012

Win this fashionbook: Style yourself || GIVE-AWAY

 
 I own Style yourself since this summer and I really love it. It's a book made by bloggers and has very much photos. I thought my readers would appreciate it if they could win it too. This give-away is INTERNATIONAL. Click on read more to get to know what you have to do and join my other give-away here. You just have to vote for me (number 5) and you can win a garment of your choice.
Photobucket

What can you win?
Style Yourself, a fashionbook made by bloggers with very much inspiration and style tips. I will give this book away if I reach 850 followers on gfc.

What do you need to do to participate?
* Follow me with GFC and bloglovin.
What extra entries can you do?
* Like this post with bloglovin (+1)
* Follow me on all social media (each social media +1)
* Vote for me (number 5) here (+2)
* Tweet something about this give-away, including the link of this post (+2)
* write something about this give-away on you blog (+3)

De winnares word over 2 weken bekend gemaakt en wordt random gekozen. Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.

Photobucket Photobucket  
XOXO

59 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk! Ik doe zeker mee, ik probeer namelijk de laatste tijd steeds meer combinaties op het gebied van fashion en vind het erg leuk :)Dus het lijkt me heel erg leuk om dit boek te winnen. Ik volg op bloglovin en gfc en heb geliked.
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben vergeten te zeggen dat ik ook op je heb gestemd.
      xoxo

      Verwijderen
  2. Ik heb je gefollowed op bloglovin twitter en facebook! (jammer genoeg heb ik geen instagram ;D)
    en ik heb over deze give-away getweed!
    Jammer dat ik niets over deze give-away kan schrijven op mijn blog omdat ik die NOG niet heb, anders had ik het gedaan! (maar daar heb je niets aan ;)). Lijkt me echt een leuk boek trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat is GFC? want dan kan ik je daar ook even volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is via google (rechts in de sidebar staat een gadget, gewoon op volgen klikken en het wijst zich vanzelf uit!)

      xoxo

      Verwijderen
    2. o laat maar! Ik snap het al haha Google Friend Connection! Ikvolg je daar nu ook!

      Verwijderen
  5. Aaaah tof! Ik heb dit gedaan:

    * Follow me with GFC and bloglovin.
    * Like this post with bloglovin
    * Follow me on all social media (each social media +1) - allemaal op LB, Chictopia en instagram na.
    * Vote for me (number 5) here (+2)

    Whiii, en nu duimen. :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I never heard of this book but it sounds nice and I like what I can see from your pictures! Also voted for you! good luck for the contest!
    steffywhoelse@gmail.de
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke giveaway zeg!
    * Follow me with GFC and bloglovin.
    * Like this post with bloglovin (+1)
    * ik volg je op bloglovin, facebook en instagram.
    * Vote for me (number 5) here (+2)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wauw wauw, die boek zou ik zo ontzettend graag willen hebben :D
    Ik doe dan ook super graag mee!
    Ik volgde je al via GFC en Bloglovin' en ik heb het artikel geliked ♥
    Liefs, Charile

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh wat leuk!
    Ik volg je met GFC en bloglovin' en like dit bericht. Ook volg ik je op twitter! Liefs, Janine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OMG, dit boek wil ik zooo graagg!
    - ik volgde je al via GFC en Bloglovin.'

    - Ik heb je post geliked met bloglovin.
    - Ik heb op je gestemt (nummer 5 :D )

    liefs, Karlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh! Super ik doe mee! Ik volg je op GFC en bloglovin!
    Kus Noah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergave give away! Ik doe mee (:

    - Ik heb je post geliked op bloglovin'
    - Ik volg je op alle social media.
    - Ik heb voor je gestemd.

    Ik hoop dat ik win!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, dit vind ik echt een super leuke winactie !
    -ik volg je op twitter.
    -ik volg je op gfc.
    -ik heb op je gestemd.

    Ik heb zowat alles gedaan ! :)
    Liefs,
    agirlwholovesbeauty.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aandachttrekkerij dit. verzin eens wat anders dan dat JIJ meer volgers krijgt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. mmmm is dit...een vleugje j.l.e.s.e.d

      Verwijderen
    2. alsof dat wat jij zegt geen aandachttrekkerij is???

      Verwijderen
    3. ik geef alleen mijn eerlijke mening. Voor de rest vind ik deze blog echt super met de foto's enzo. En super mooie outfits.

      Verwijderen
  15. Wauw, wat een mooi boek en een hele leuke actie!

    Check ook onze blog & volg ons op Facebook.
    www.chicksaboutfashion.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hee Sophie!
    Wat een super gave win actie! Ik ben echt fan van jouw site :D

    Ik heb de volgende punten gedaan:
    - volgen met GFC
    - Facebook pagina geliked
    - Bericht geliked op Bloglovin'
    - Ik volg je op Twitter
    - IK volgde je al op Bloglovin'

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Omg leuk boek ! Waar kan je die kopen?
    - Ik volg je op Gfc & Bloglovin'
    - Ik like deze post op Bloglovin'
    - Ik volg je op: Bloglovin, lookbook, twitter, chictopia & Facebook
    - Ik heb op je gestemd

    Liefs,
    Chaja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh wat super, ik doe mee!

    Wat ik gedaan heb:
    - ik volg je met GFC
    - ik volg je op Bloglovin'
    - ik heb je artikel geliked op Bloglovin'
    - ik heb op je gestemd!

    Ik vind het boek echt suuuuupertof, dus ik hoop dat ik win!

    Liefs van Linda ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waaaauw wat wil ik die graag winnen!
    -Ik volg je met GFC
    -ik volg je op Bloglovin
    -Ik heb je ge-like-ed op Bloglovin
    -Ik heb je ge-like-ed op Facebook
    -Ik heb op je gestemd!

    Nu maar duimen:D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zalig, die wil ik zeker winnen
    -ik volg je met GFC
    -volg je op bloglovin
    -geliked op Bloglovin
    -volg je op fb
    -heb op je gestemd

    www.inemiene.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wauw, ik doe zeker mee :)
    - ik volg je met GFC
    - ik volg je met Bloglovin
    - ik heb je post geliked op Bloglovin
    - ik volg je op Facebook
    - ik heb op je gestemd!
    echt supergaaf!
    X'

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat super leuk! Ik heb hem zelf ook, echt een top boek. Die letters heb ik gemaakt met een klein sponsje en oost-Indische inkt ;) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. hebbenn!!

    ik volg je via GFC en Bloglovin.
    Heb je bericht geliked!
    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  24. leuk ik doe mee! ik volg en ik heb dit artikel geliked via bloglovin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat super leuk! Dat boek lijkt me ideaal!

    Ik volg je op bloglovin en heb het bericht geliked!

    Ook volg ik je op twitter, facebook, bloglovin en nu dus met lookbook!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuke winactie!
    Ik volg je op gfc en bloglovin, heb het bericht geliked, en ik volg je op instagram (xdaaaphnee) en lookbook
    Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. congrats :)
    you are so beautiful ** love your outfit

    http://brummelandme.blogspot.pt/2012/10/fashion-on-pariss-streets.html

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Super vet!

    Ik volg je met GFC & Bloglovin
    Ik heb het bericht geliked
    Ik volg je op twitter & Bloglovin & facebook

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een super leuke (en originele) give away! Super!
    What i did:
    *Follow with GFC and bloglovin
    * Like this post with bloglovin (+1)
    * Follow me on all social media (each social media +1)
    BLOGLOVIN' | LOOKBOOK | TWITTER | INSTAGRAM | FACEBOOK
    * Vote for me (number 5) here (+2)

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een leuke giveaway!
    Ik doe mee!

    - Ik volg je
    - Heb deze post geliked op Bloglovin'
    - Ik volg je op Lookbook
    - Ik volg je op twitter
    - Ik volg je op facebook (instagram en chictopia heb ik niet :(
    - Ik heb op je gestemd in de style contest
    - En ik heb iets getweet over deze giveaway inc. link

    Dus heb als het goed is 9x kans :p

    Nu maar hard duimen!



    http://style-chameleon.blogspot.com/

    Will you please vote for me in the Esprit Style Battle?
    See my blog for the link.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. The book look great. Nice post.

    http://fashiondenis.blogspot.sk/

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Aah! Lijkt me zo leuk om te winnen! Ik volgde je al :)
    jannekemeijer@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. wat leuk!!! Ik doe mee!
    Ik volgde je al via GFC, maar nu ook op Bloglovin en FB ;-)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/2012/10/nsmbl-x-ecco-event.html

    BeantwoordenVerwijderen
  34. I join your give away!

    GIVE AWAY
    http://www.movieanne.com/2012/10/the-black-skirt-give-away.html

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik volg je al op GFC (:
    I'm in, leuk hoor!
    Ik ga binnenkort ook een give-away doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een leuke win actie , helaas heb ik sommige dingen niet van het rijtje die je wel moet doen.
    Dus veel succes met het kiezen van een winnaar!
    Liefs, Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Super leuke win actie, ben gek op blogging en fashion! ;D
    Ik volgde je al via GFC en bloglovin
    Ik volg je op twitter en kenzaa als @LYGx_
    Dagelijkse tweet: https://twitter.com/LYGx_/status/255671773314564096

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ohhh i want, i want!
    Ik volg je via GFC en bloglovin en ik Like deze post op bloglovin!
    Liefs, Hillery

    BeantwoordenVerwijderen
  39. leuke giveaway!
    - ik volg je via GFC en Bloglovin
    - ik heb deze post geliked
    - ik heb op je gestemd
    - ik heb iets over deze giveaway getweet

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Great giveaway! Following you on GFC :)

    <3 Josephine
    www.champagnestar.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wauw wat een geweldige giveaway!

    Ik volg je via Bloglovin
    Ik heb deze post geliked
    Ik heb op je gestemd
    Ik volg je facebookpagina

    Nu duimen:)
    xInge
    ingedekruijf@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Leuke winactie! Alleen ik heb dit boek al, haha.
    Dus voor de anderen: Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Gaaf! Doe graag mee!
    Ik volg je met GFC en bloglovin
    Ik heb voor je gestemd!

    Fingers crossed;) xox

    lovescrap@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat heb je een gave blog meid, en een te gekke winactie! Ik doe mee!
    Ik volg je op GFC én bloglovin'.
    Ik volg je op Facebook.
    Ik like dit bericht op Bloglovin'.
    Én ik heb op je gestemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Done! :)
    Followed your blog via GFC (annalise)
    Liked this post on bloglovin
    Followed you on bloglovin
    Followed you on twitter (@AnnaliseGrech)
    Liked your facebook page (Annalise Grech)

    Fingers crossed x

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...