maandag 16 juni 2014

G I V E A W A Y / B U D G E T L O V E R

 photo Schermafbeelding2014-06-16om214049_zpsd9b44444.png

Remember de vorige give-away waarbij je een giftcard voor de webshop Rhosewholesale kon winnen? De winnares daarvan in Jolet! Gefeliciteerd, ik ga Rosewholesale mailen en zij nemen daarna contact op met jou. Maar niet getreurd, er staat meteen een nieuwe win-actie klaar voor mijn Nederlands-talige lezeressen. Je kunt namelijk een giftcard voor budgetlover.nl winnen! Budgetlover.nl is een site met allemaal budget -ofcourse- spulletjes als sieraden en andere accessoires. Wil je winnen? Lees dan verder wat je moet doen!

What are the must do's?
1) Follow me on Bloglovin 
2) Like Budgetlover.nl op Facebook

For extra entries you can follow me on my other social media;
1) Instagram +2 entries
2) Lookbook.nu +1 entry
3) Chictopia.com +1 entry

5 opmerkingen:

  1. Great giveaway!
    Debora Ferri
    debby_f@hotmail.it
    I also follow you on lookbook.nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alles gedaan en ik volg je op instagram (behalve op lookbook en chictopia)! Lingerous@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Ik doe mee!
    Ik volg je op bloglovin
    en Like op Facebook (als linlicious-style)

    ook volg ik je op instagram!

    Doe je ook mee met mijn winactie?
    Liefs,
    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik doe mee!
    alles gedaan
    bloglovin en facebook; zoelouwerse
    instagram; zowiezo_
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Your comments make me happy!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...